بنر ایکس

عینک مناسب برای صورت گرد ، برای صورت گرد چه عینک افتابی مناسب است؟

6/آذر/1401 وبلاگ
بدون دیدگاه

عینک مناسب برای صورت گرد ، برای صورت گرد چه عینک افتابی مناسب است؟ بهترین عینک برای صورت های گرد ، بهترین شکل فریم عینک برای شما بستگی به فرم صورت شما دارد. استفاده از فریم هایی که ویژگی های طبیعی شما را تحسین می کند می تواند شما را جذاب تر نشان دهد. صورت‌های گرد معمولاً برای پیدا کردن یک عینک عالی با چالش‌هایی روبرو هستند. این صورت‌ها نسبت به سایر اشکال صورت پهن‌تر هستند، بنابراین فریم‌هایی که خیلی کوچک هستند، در چهره‌شان نامناسب به نظر می‌رسند. با این حال، برخی از تکنیک‌ها به شما کمک می‌کنند هنگام انتخاب عینک خود در مسیر درستی قرار بگیرید. این راهنما به شما کمک می کند تا بهترین عینک برای صورت گرد پیدا کنید.

آیا صورت من گرد است؟

شایان ذکر است که تعیین فرم صورت شما یک علم دقیق نیست. تعداد کمی از افراد دارای فرم صورت کاملاً "گرد"، "مربع" یا "بیضی" هستند. اکثر افراد دارای عناصری از انواع مختلف چهره هستند. بهترین راه برای تعیین فرم صورت خود این است که برجسته ترین ویژگی های صورت خود را شناسایی کرده و آنها را با نزدیک ترین فرم صورت مطابقت دهید. این ویژگی ها شامل فک، استخوان گونه و پیشانی شما خواهند بود. صورت گرد شبیه به صورت مربعی شکل است، اما با زوایای نرمتر. آنها معمولاً دارای شکل دایره‌ای با ارتفاع و عرض یکسان، همراه با فک منحنی و گونه‌های گرد هستند. برخی از افراد مشهور با صورت گرد عبارتند از: کریسی تیگن، ایلا فیشر، جنیفر لارنس، جینیفر گودوین، میشل ویلیامز.

متمایزترین ویژگی های صورت گرد عبارتند از:

1. منحنی های نرم و خطوط صاف

2. گونه های پر

3. استخوان گونه پهن ترین قسمت صورت است

4. فک و پیشانی که تقریباً عرض یکسانی دارند

5. چانه گرد با زوایای کم

اگر متوجه شدید که در شناسایی این ویژگی ها مشکل دارید، سعی کنید به عکس های افراد مشهوری نگاه کنید که ویژگی های مشابهی دارند. همچنین سعی کنید از نیمرخ خود عکس بگیرید، زیرا این زاویه خط فک شما را بهتر نشان می دهد. عینک مستطیلی زیر بهترین گزینه برای صورت های گرد است. برای خرید عینک آفتابی مناسب صورت خود می توانید به صفحه محصولات فروشگاه اینترنتی عینک ما مراجعه نمایید.

عینک مناسب برای صورت گرد

چه عینکی مناسب صورت گرد است ؟

افرادی با صورت های گرد با فرم های پررنگ، ضخیم و تمام حاشیه با خطوط زاویه دار، عالی به نظر می رسند. این فریم ها با ویژگی‌های نرم‌تر و گردتر شما متضاد و تعادل دارند.

در ادامه بهترین شکل عینک آفتابی و فریم عینک برای صورت های گرد به همراه نمونه های موجود در بازار عینک ایران آورده شده است:

فریم های عینک مستطیلی و مربعی بهترین گزینه عینک برای صورت های گرد

فریم های مستطیلی عینک به اضافه کردن زوایایی کمک می کنند که ویژگی های شما را برجسته می کند. شکل و پهنای آن‌ها باعث بلندتر شدن صورت شما می‌شود و آن را بلندتر و لاغرتر نشان می‌دهد.

عینک های مربعی مانند فریم های مستطیلی، تعادل و زوایایی را به ویژگی های نرم اضافه می کنند. آنها همچنین به شما کمک می کنند که صورت شما بلندتر و لاغرتر به نظر برسد.

فریم عینک گربه ای مناسب صورت های گرد

عینک های گربه ای یک انتخاب مد روز در میان خانم هایی با گونه های گرد و پرتر است. این فریم عینک صورت شما را بسیار زیبا می کند.

عینک مناسب برای صورت گرد ، برای صورت گرد چه عینک افتابی مناسب است؟

فریم های عینک ریبن و ویفرور

فریم های عینک ویفرور یک انتخاب کلاسیک برای عینک بلوکات یا عینک آفتابی است. این ظاهر از زمانی که عینک ریبن روی صحنه آمد و آنها را یک بار دیگر مد کرد، افزایش قابل توجهی در محبوبیت داشته است. فریم‌های سبک ریبن و ویفرور برای صورت‌های گرد زمانی که شقیقه‌های بلندتر و خط ابروهای صاف یا کم خمیده داشته باشند، بهترین عملکرد را دارند.

عینک مناسب برای صورت گرد ، برای صورت گرد چه عینک افتابی مناسب است؟

فریم عینک بزرگ مناسب صورت های گرد

فریم های بزرگتر معمولا برای صورت های گرد بهترین کار را دارند. ویژگی های نرم یک بوم زیبا برای قاب های بزرگ، جسورانه و رنگارنگ ارائه می کنند که سبک و خلاقیت شما را بیان می کند. در زیر نمونه ای از عینک بلوکات سایز بزرگ را مشاهده می نمایید که مناسب مردان و زنان و انواع فریم های صورت است.

عینک مناسب برای صورت گرد ، برای صورت گرد چه عینک افتابی مناسب است؟

برای خرید عینک بوکات روی تصویر بالا کلیک نمایید.

فریم عینک خلبانی مناسب صورت گرد و تپل

فریم عینک خلبانی یکی از محبوب ترین سبک های عینک آفتابی است. آنها حتی به عنوان عینک طبی نیز در حال محبوب شدن هستند. با این حال، شکل فریم عینک خلبانی برای همه افراد با صورت گرد مناسب نیست. درعوض، افرادی که صورت‌های گرد دارند، ممکن است بخواهند فریم هایی با شکل زاویه‌دار یا مربعی را انتخاب کنند، که اغلب به آنها «ناوبر» می‌گویند.

فریم عینک هندسی مناسب صورت گرد و چاق

قاب های هندسی در همه اشکال و اندازه ها وجود دارند. شش ضلعی و سایر اشکال منحصر به فرد و زاویه دار می توانند ظاهری شیک ارائه دهند که در برابر گردی نرم ویژگی های شما تعادل ایجاد می کند. مانند عینک میباخ زیر از بهترین گزینه ها برای صورت های گرد است.

عینک مناسب برای صورت گرد ، برای صورت گرد چه عینک افتابی مناسب است؟

کدام عینک مناسب صورت گرد نیست؟

به طور معمول، افرادی که صورت‌های گرد دارند، فریم‌هایی را انتخاب می‌کنند که تضاد با ویژگی‌های آن‌ها را فراهم کند. انواع موارد زیر اثر معکوس دارند. این بدان معنا نیست که شما نمی توانید آنها را استفاده نکنید ، همه چیز به علاقه شما مرتبط است!

در اینجا فریم هایی وجود دارد که افراد با صورت های گرد معمولاً از آنها اجتناب می کنند:

1. فریم عینک کوچک

در حالی که فریم های بزرگ ساختار و طول را اضافه می کنند، فریم های کوچک در عرض صورت های گرد اغراق می کنند. این بدان معنا نیست که شما باید فریم های بزرگی داشته باشید، اما فریم های کوچک و بدون لبه ممکن است زیبایی مورد نظر شما را نداشته باشند.

2. فریم عینک دایره ای و بیضی شکل

به جای ایجاد کنتراست و تعادل، فریم های دایره ای و بیضی شکل در واقع می توانند گرد بودن ویژگی های شما را اغراق کنند.

به یاد داشته باشید، این به سادگی مجموعه‌ای از دستورالعمل‌ها است که به شما کمک می‌کند تا در انتخاب‌های متعددی که دارید حرکت کنید. هیچ قانون سختی برای پیدا کردن عینک مناسب برای شما وجود ندارد. باید عینکی را انتخاب کنید که به شما احساس شادی و راحتی بدهد.

عینک مناسب برای صورت گرد ، برای صورت گرد چه عینک افتابی مناسب است؟

چگونه شکل صورت خود را مشخص کنیم؟

در اینجا یک راهنمای گام به گام در مورد چگونگی تعیین فرم صورت خود آورده شده است.

1. صورت خود را اندازه گیری کنید

اندازه گیری نواحی مختلف صورت به شما کمک می کند تا فرم صورت خود را با دقت تعیین کنید. از یک متر اندازه گیری انعطاف پذیر استفاده کنید و ویژگی های خود را صاف اندازه بگیرید.

شما باید موارد زیر را اندازه گیری کنید:

►طول صورت. بالای خط مو تا پایین ترین قسمت چانه.

►عرض پیشانی. پهن ترین قسمت پیشانی، تقریباً تا نیمه بین ابروها و خط موی شما.

►پهنای استخوان گونه. فاصله بین دو گونه بالایی شما.

►خط فک. فاصله بین دو لبه فک شما.

2. اندازه گیری ها و ویژگی های صورت خود را تجزیه و تحلیل کنید

پس از اندازه گیری صورت خود، می توانید آن اندازه ها را انجام دهید و شکل صورت خود را تعیین کنید. نگاه کردن به ویژگی های صورت شما نیز کمک خواهد کرد.

♦ ویژگی های صورت گرد. صورت‌های گرد اندازه‌گیری پهنای استخوان گونه و طول صورت مشابهی دارند. آنها چانه های گرد با زوایای نرم تر دارند.

♦ ویژگی های صورت قلبی . صورت های قلبی شکل، پیشانی هایی دارند که پهن تر از بسیاری از صورت هایشان است. آنها ممکن است دارای چانه نوک تیز باشند.

♦ ویژگی های صورت مربع. صورت های مربعی اندازه های مشابهی دارند (پیشانی، استخوان گونه و فک). آنها تمایل به داشتن خطوط موی پهن و آرواره های قوی دارند.

♦ ویژگی های صورت بیضی شکل. صورت های بیضی دارای پیشانی های کوچک و گونه های پهن هستند. معمولاً نسبت به سایر اشکال صورت متناسب تر به نظر می رسند.

♦ ویژگی های صورت الماسی . صورت های الماسی دارای گونه های پهن با پیشانی و چانه های باریک است. آنها اغلب گونه های دراماتیک دارند.

♦ ویژگی های صورت  مستطیل. صورت های مستطیلی (یا مستطیلی) بلندتر از پهن هستند. صورت آنها بلند با لبه های زاویه دار است.

عینک مناسب برای صورت گرد ، برای صورت گرد چه عینک افتابی مناسب است؟

از تکنولوژی برای تعیین فرم صورت خود استفاده کنید

فناوری همچنین می تواند به شما در تعیین فرم صورتتان کمک کند. برنامه ها و وب سایت های بی شماری به شما امکان می دهند اندازه گیری های خود را برای نتیجه دقیق تر وارد کنید. اینستاگرام و TikTok همچنین دارای فیلترهایی هستند که به شما کمک می کند شکل صورت خود را تعیین کنید.

نحوه انتخاب رنگ فریم عینک مناسب صورت گرد

انتخاب رنگ فریم یکی دیگر از نکات مهم در انتخاب عینک است. رنگ قاب مناسب به برجسته شدن ویژگی های شما کمک می کند.

هنگام انتخاب رنگ فریم عینک ، باید موارد زیر را در نظر بگیرید:

رنگ پوست

افرادی که رنگ پوست خنثی دارند با هر رنگ فریمی زیبا به نظر می رسند. رنگ های خنثی مانند سفید، خاکستری یا مشکی برای هر رنگ پوستی مناسب است.

رنگ پوست های گرم دارای رگه های سبز یا سبز مایل به آبی است. می‌توانید قاب‌های گرم رنگی مانند قرمز، زرد یا نارنجی را امتحان کنید.

از طرف دیگر، رنگ پوست های سرد دارای رگه های آبی یا بنفش هستند. می توانید سایه های رنگ سرد مانند آبی، نقره ای و سبز را امتحان کنید.

فریم عینک متناسب با رنگ چشم

رنگ فریم عینک مناسب می تواند رنگ چشم شما را برجسته کند.

یکی از راه‌های انتخاب رنگ قاب، نگاه کردن به چرخه رنگ است. یک رنگ مکمل برای چشمان خود انتخاب کنید. به عنوان مثال، اگر چشمان سبز دارید، ممکن است بخواهید فریم های قرمز را انتخاب کنید.

انتخاب رنگ فریم در همان طیف رنگ چشم شما نیز موثر خواهد بود. به عنوان مثال، چشم های قهوه ای با رنگ های خانواده قهوه ای خوب به نظر می رسند. اینها عبارتند از شاه بلوطی ، قهوه، تاپه، و سپیا.

فریم عینک متناسب با رنگ مو

شما همچنین می توانید موهای خود را با استفاده از رنگ های مختلف فریم تقویت کنید. فریم های مشکی به طور کلی برای هر رنگ مویی مناسب است.

کسانی که موهای تیره دارند ممکن است بخواهند رنگ موهای متالیک یا تیره را انتخاب کنند. شما به رنگ‌هایی مانند سرمه‌ای، سبز تیره و متال تناسب خواهید داشت.

اگر موهای بلوند دارید، ممکن است بخواهید از فریم های بی صدا یا پاستلی استفاده کنید. این رنگ‌ها باعث می‌شوند موهای شما ارتعاش بیشتری پیدا کنند

عینک مناسب برای صورت گرد ، برای صورت گرد چه عینک افتابی مناسب است؟

برای خرید عینک آفتابی بالنسیگا روی تصویر بالا کلیک نمایید.

سوالات متداول عینک مناسب صورت گرد

چه عینکی روی صورت گرد بهتر به نظر می رسد؟

مدل‌های عینک‌هایی که در صورت گرد به بهترین شکل به نظر می‌رسند عبارتند از مربع، مستطیل، گربه‌ای ، سایز بزرگ، خلبانی و فریم هندسی.

چگونه عینک برای صورتم انتخاب کنم؟

از راهنمای شکل صورت مانند صفحه انواع عینک ما یا صفحه سبک عینک آفتابی برای انتخاب عینک برای صورت خود استفاده کنید.

آیا عینک گرد به صورت گرد می آید؟

عینک های گرد در گرد بودن صورت شما اغراق می کنند. برخی از افراد این ظاهر را ترجیح می دهند، در حالی که برخی دیگر فریم عینک زاویه دار را برای ایجاد تعادل و کنتراست دوست دارند.

نتیجه گیری برای بهترین عینک مناسب صورت گرد

بهترین فریم‌ها برای صورت‌های گرد عبارتند از چهارگوش، مربع، گربه‌ای، ریبن، سایز بزرگ، خلبانی و قاب‌های هندسی.

نمونه هایی از صورت های گرد با عینک

عینک مناسب صورت گرد ، فرم عینک مناسب صورت گرد ، عینک مناسب صورت گرد کوچک ، عینک آفتابی مناسب صورت گرد ، عینک گرد برای چه صورت هایی مناسب است ، عینک آفتابی زنانه مناسب صورت گرد ، چه عینکی مناسب صورت گرد است ، چه عینکی مناسب صورت کشیده است ، عینک افتابی مناسب صورت گرد ، عینک افتابی مناسب برای صورت گرد ، عینک مناسب برای صورت گرد ، عینک آفتابی مناسب برای صورت گرد ، عينك مناسب براي صورت گرد ، چ عینکی ب صورت گرد میاد ، عینک آفتابی مناسب صورت گرد تپل ، برای صورت گرد چه عینک افتابی مناسب است ، عینک دودی مناسب صورت گرد ، عینک دودی مناسب صورت گرد مردانه ، عینک طبی دخترانه مناسب صورت گرد ، عینک مناسب شکل صورت ، عینک طبی مناسب صورت گرد ، عکس عینک آفتابی مناسب صورت گرد ، فرم عینک آفتابی مناسب صورت گرد ، قاب عینک مناسب صورت گرد ، عینک آفتابی مناسب صورت گرد کوچک ، عینک آفتابی مردانه مناسب صورت گرد ، مدل عینک آفتابی مناسب صورت گرد ، عینک مناسب صورت گرد و تپل ، عینک مناسب صورت گرد و بینی بزرگ ، عینک مناسب صورت گرد و کوچک ، عینک طبی مناسب صورت گرد و تپل ، عینک مناسب برای صورت گرد و تپل ، عینک مناسب صورت گرد و تپل مردانه ، عینک مناسب صورت های گرد و بزرگ ، عینک مناسب صورت گرد و پر ، عینک افتابی مناسب صورت گرد و تپل ، عینک مناسب صورت های گرد ، عینک افتابی مناسب صورت های گرد ، عینک طبی مناسب برای صورت های گرد ، عينك مناسب صورت گرد ، عینک مناسب صورت گرد مردانه ، عینک مناسب صورت پهن ، عینک مناسب فرم صورت ، مدل عینک مناسب صورت گرد ، فرم عینک مناسب برای صورت گرد .

برچسب ها

تست سورنا تستتگ تست



ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها