چهار نکته کلیدی برای خرید عینک آفتابی

9/مهر/1401 وبلاگ
بدون دیدگاه

مدل و رنگ عینک
مدل یا شکل عینک به شکل حدقه ی اون گفته می شه که به غیر از اشکال هندسی معروف مثل گرد، مستطیل، بیضی، مربع و … چند شکل معروف دیگه هم هست که احتمالا یا اسمش را شنیدید و یا تا با به حال اون مدل رو داشتید. فرم صورت در تقسیم بندی های مختلف بین 5 تا 8 شکل گروه بندی شده. یکی از معیارها تطبیق شکل صورت با فرم عینک هست. مدل خلبانی یا aviator که حتی گاهی تخم مرغی هم گفته می‌شه به اکثر فرم های صورت میاد به همین خاطر به مدلی تبدیل شده که اکثر سلبریتی ها یا ورزشکاران این مدل رو استفاده می‌کنند.

جنس و رنگ عدسی
معمولا جنس عدسی های عینک آفتابی یا شیشه هستند یا انواع پلاستیک های استاندارد (CR39، پلی کربنات و …). معمولا برندهایی که سبک کلاسیک دارند مثل پرسل، از عدسی های جنس شیشه استفاده می کنه و بقیه برندهای مشهور معمولا درصد کمتری از جنس شیشه و بیشتر پلاستیک دارند.

اصالت کالا و خدمات پس از فروش
خریدن یک عینک کپی به بهای خریدن آسیب‌هایی که ممکن در آینده برای چشمان شما بوجود بیاید. چند راه ساده برای اطمینان از اصالت کالاتون پیشنهاد می‌کنیم که نیاز به تخصص فنی خاصی نیست.

کد مدل عینکتون را در بخش جستجوی عکس های گوگل با نام انگلیسی برند بزنید. اگه سایت‌های معتبر اروپایی آمریکایی عین کد مدل شما را در نتایج نشان دادند احتمالا عینک شما اصل است در غیر این صورت قطعا تقلبی است.
در چند سال اخیر برندهای مشهور مثل ریبن، پرسول، سیلوئت، آدیداس و … روی باکس مقوایی جلدشون یک بارکد دارند که می‌تونید اون بارکد رو اسکن کنید و یا به سایت کارخانه تولید کننده این برندها بروید و بخش اعتبار سنجیشون برید و کد رو بزنید و به شما قطعا می‌گه که این کد درسته یا خیر؟

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها