8 عینک مناسب صورت های کشیده و لاغر ، به صورت کشیده چه عینکی میاد ؟

13/آذر/1401 وبلاگ
بدون دیدگاه

بهترین عینک مناسب صورت های کشیده :پیدا کردن فریم عینک مناسب می تواند برای صورت های کشیده کمی مشکل باشد. درست مانند هر صورت دیگر، فریم های عینکی خاصی وجود دارد که کاملاً برای صورت های بلند مناسب است. در اینجا بهترین فریم و عینک برای صورت های بلند آورده شده است.این مقاله از بازار عینک ایران به شما کمک می کند تا بهترین شکل و مدل عینک را برای خود پیدا کنید. صرف نظر از بودجه شما، اطلاعات مفیدی برای شکل کامل عینک در این مقاله پیدا خواهید کرد.

آیا من صورت کشیده و درازی دارم؟

اگر صورت بلندی دارید، احتمالاً پیشانی به همان اندازه پهن و استخوان گونه، چانه بلند و ظاهری باریک در صورت خواهید داشت.

همچنین ایده خوبی است که از دوستان و خانواده خود بپرسید که آیا آنها معتقدند که صورت شما کشیده است یا خیر. هنگامی که مطمئن شدید که صورتتان کشیده است، می توانید به سراغ یافتن بهترین عینک برای صورت کشیده خود بروید.

عینک مناسب صورت کشیده

برای خرید عینک تصویر بالا روی عکس کلیک کنید

پنج نشانه که شما صورت کشیده ای دارید :

1. طول صورت شما بلندتر از پهنای آن است: این رایج ترین علامت صورت دراز است. صورت دراز صورتی است که طول صورت از پهنای صورت بیشتر باشد.

2. پیشانی شما درشت است: پیشانی بزرگ نشانه صورت دراز است. اگر پیشانی بزرگی دارید، صورت شما می تواند کشیده تر به نظر برسد.

3. چانه شما نوک تیز است: چانه نوک تیز از نشانه های صورت کشیده است.

4. گونه های بلندی دارید: گونه های بلند یکی دیگر از نشانه های معمول صورت دراز است.

5. شما بینی بزرگ و درازی دارید: بینی بلند آخرین علامت رایج صورت دراز است.

اکنون، با این نشانه‌های گویا می‌توانید تشخیص دهید که صورتتان کشیده است یا خیر. وقتی نوبت به یافتن یک عینک مناسب برای تکمیل فرم صورت شما می رسد، این نکات را در نظر داشته باشید.

مطلب مرتبط

چه عینکی به صورت های کشیده میاد؟

قاب‌های بیضی شکل یا بلند با ویژگی‌های مستطیل صورت تضاد دارند و ظاهری متعادل‌تر به شما می‌دهند. در مقابل، عینک هایی که دارای عدسی بلند هستند، معمولاً برای کوتاه کردن صورت های کشیده بهترین هستند.

بسته به ترجیح شما، اشکال مختلفی از عینک وجود دارد که می توانید انتخاب کنید.

برای مشاهده اجمالی شکل ها و سبک ها، برای دیدن مدل های بیشتر عینک برای صورت های کشیده می توانید روی لینک های زیر کلیک نمایید:

عینک مربعی شکل سلین

عینک دو رنگ پرادا

عینک با فریم ضخیم چی وان چی

عینک آفتابی میباخ

عینک مستطیلی پرادا

عینک بلوکات مربعی

عینک گربه ای گوچی

عینک گرد ریبن

عینک مربعی شکل از گزینه های محبوب صورت های کشیده

عینک های مربعی غالبا گزینه ای عالی برای صورت های بلند هستند. گوشه‌های تیز و جزئیات زاویه‌دار، وضوح و عرض را به چهره شما می‌آورند. فریم های استات پررنگ مانند این ها به تعادل چهره دراز شما کمک می کند.

عینک دو رنگ مناسب صورت های کشیده و دراز

عینک دو رنگ یک سبک کلاسیک دهه 50 است. این فریم‌های استات یک توهم نوری ایجاد می‌کنند که صورت شما را کوتاه‌تر نشان می‌دهد. نیمه بالایی قاب معمولا تیره است در حالی که نیمه پایینی شفاف یا به رنگ روشن است. این کمک می کند تا طول صورت شما کوتاهتر به نظر برسد.

عینک مناسب صورت کشیده و لاغر

فریم عینک گرد مشکی و شفاف برای مردان و زنان با صورت کشیده

عینک با فریم ضخیم

فریم‌های پررنگ و لبه‌دار در حال حاضر مد هستند و برای مردان یا زنان با صورت‌های کشیده بهترین استایل هستند. در مقابل، فریم های درشت چهره زنان را کوچکتر نشان می دهد. افراد مشهوری مانند کریس ایوانز، کندال جنر و جیجی حدید از عینک‌های بزرگ برای جلوه‌های جذاب استفاده می‌کنند.

برای مردان، فریم های حجیم یک سبک غالب و مطمئن هستند. به لطف اندازه بزرگ عینک‌های بزرگ، آن‌ها برای هر نوع لنز تجویزی مناسب هستند.

عینک بیضی شکل مناسب صورت های کشیده با پیشانی و چانه بلند

عینک های بیضی شکل فریم بسیار خوبی هستند زیرا از نظر بصری صورت شما را کوتاه و باریک می کنند. به عنوان مثال، اگر پیشانی و چانه شما بلند و کشیدهباشد، عینک‌های گرد کلاسیک بهترین استایل هستند. بی انتها و شیک، جلوه کوتاه کننده مورد نظر شما را دارند.

عینک های گربه ای انتخاب عالی برای صورت های کشیده

فریم عینک گربه ای گربه ای یک انتخاب عالی برای صورت های کشیده هستند. آنها صورت شما را پهن می کنند و ظاهر متعادل تری به شما می دهند. انتخاب یک فریم عینک گربه ای که خیلی نوک تیز نباشد بسیار مهم است، زیرا ممکن است بیش از حد شیک به نظر برسند. این عینک های گربه ای ظریف گزینه خوبی هستند، زیرا در گوشه ها کمی گرد هستند.

عینک مناسب صورت کشیده

فریم عینک گرد سبکی مناسب برای صورت های کشیده

فریم های عینک گرد، سبک مناسبی برای افزودن "عرض بصری" به صورت بلند است. آنها به نرم شدن طول صورت و متعادل تر به نظر رسیدن آن کمک می کنند. با این حال، مهم است که از فریم های بیش از حد کوچک اجتناب کنید

6 نکته برای خرید عینک مناسب صورت کشیده

1. فریم عینک های عریض را انتخاب کنید تا از لحاظ بصری سرتان را پهن کنید و جلوه ای گردتر ایجاد کنید.

2. فریمی را امتحان کنید که تیره تر از رنگ پوست شما باشد. عینک برجسته با شکل قابل شناسایی، کنتراست چهره ایجاد می کند و می تواند صورت شما را کوتاه تر نشان دهد.

3. فریم های لبه کامل ضخیم بر ظاهر شما تسلط دارند و برای داشتن ظاهری متناسب بهتر از چهره کشیده شما می کاهند.

4. برای خانم‌ها فریم‌های بیضی شکل یا فریم عینک گربه‌ای به گشاد شدن صورت شما کمک می‌کند و درازتر به نظر می‌رسد.

6. فریم عینکی را انتخاب کنید که دقیقاً مناسب صورت شما باشد. در حالی که استایل بسیار مهم است، عینک های نامناسب می توانند ناراحت کننده، آزاردهنده و حتی عملکرد آنها را مختل کنند.

عینک‌هایی را انتخاب کنید که به آنها اعتماد دارید. در طول عمر آنها، انتخاب عینک شما بخشی از هویت شما می‌شود.

عینک مناسب صورت کشیده

عینک های ممنوعه برای صورت های کشیده

چند مدل عینک وجود دارد که اگر صورت کشیده ای دارید باید از آنها اجتناب کنید.

عینک هایی که خیلی کوچک هستند.
عینک هایی که خیلی نوک تیز هستند.
عینک هایی که ارتفاع آنها خیلی کوتاه است.
عینک هایی که خوب روی صورت جا نمی شوند.
اگر عینک شما خوب قرار نگیرد، روی بینی شما می لغزد و صورت شما را بلندتر نشان می دهد.

عینک مناسب صورت کشیده مردانه

اگر مردی با صورت بلند هستید، چند مدل عینک مختلف به شما عالی می شود.

1. عینک بیضی شکل

2. عینک سیمی

3. عینک های بزرگ

4. عینک خلبانی

5. عینک کلاب مستر

6. عینک مستطیلی

7. عینک مربع

خرید عینک طبی مناسب صورت کشیده

برای خرید عینک بلوکات بالا روی تصویر کلیک کنید

بهترین عینک برای صورت کشیده زنانه

اگر خانمی با صورت دراز و کشیده هستید، مدل‌های مختلف عینک زیادی وجود دارد که برای شما عالی به نظر می‌رسد.

1. عینک های بزرگ

2. عینک گربه ای

3. عینک گرد

4. عینک خلبانی

5. عینک مربعی

6. عینک مثلثی

7. عینک هیپستر

8. عینک مستطیلی

9. عینک کلاسیک

10. عینک آفتابی خلبانی

11. عینک فانتزی

12. عینک هندسی

عینک مناسب صورت کشیده

برای خرید عینک آفتابی بالا روی تصویر کلیک کنید

آیا عینک گربه ای برای صورت های کشیده خوب است؟

برای یک ظاهر کلاسیک دهه 60، عینک های گربه ای برای زنان با صورت های بلند عالی به نظر می رسند. لبه های برجسته آنها به فریم ارتفاع بیشتری می دهد که از نظر بصری صورت شما را کوتاه می کند.

اینکه می خواهید قاب شما چقدر «گربه ای» باشد کاملاً به شما بستگی دارد.

عینک آفتابی خلبانی بهترین گزینه برای زنان و مردان با صورت های کشیده

عینک آفتابی خلبانی یک گزینه جسورانه و شیک برای خانم ها است. مانند خلبان ها، پوشش چشمی زیادی دارند و به طور کلی بسیار بلند هستند. برای صورت بلند شما، این شکل به خوبی جواب می دهد، به خصوص اگر دوست دارید عینک آفتابی بزرگ داشته باشید.

بهترین مدل عینک آفتابی برای صورت کشیده و لاغر

عینک آفتابی با شیشه های مربعی

عینک مربعی باعث می‌شود افراد صورت کشیده ، متعادل تر به نظر برسند. لبه های تیز شیشه های مربعی شکل به صورت های بلند تعادل می بخشد. همچنین به تکمیل ویژگی باریکی که یک صورت بلند دارد کمک می کند. علاوه بر این، فریم های مربعی برای افرادی با صورت های بلند توصیه می شود زیرا فریم های مربعی پهن تر از استخوان گونه آنهاست. صورت‌های کشیده دارای گونه‌های باریکی هستند، بنابراین پهنای عینک مربعی شکل آن‌ها را قطعا زیباتر نشان می‌دهد.

عینک آفتابی دو رنگ

یکی از ویژگی های فراوان صورت های بلند، ویژگی باریک آن است. خوب، عینک های دو رنگ به پهن نشان دادن صورت های کشیده کمک می کنند. همچنین شیشه های دو رنگ فقط در قسمت بالا رنگی و طراحی شده اند. رنگ و طرح به جلب توجه چشم ها کمک می کند.

عینک آفتابی با فریم ضخیم

عینک های ضخیم گاهی اوقات به شما ظاهری عصبی می دهند. با این حال، آنها ترند هستند و همچنین برای افرادی با صورت های کشیده و لاغر عالی هستند. فریم های ضخیم به چهره های کشیدهظاهری متعادل می بخشد. همچنین این فریم های ضخیم صورت شما را پهن می کنند.

https://bazareynakiran.ir/q/celine-sunglasses-black-square-design-24

برای خرید عینک آفتابی بالا روی تصویر کلیک کنید

عینک آفتابی خلبانی

عینک خلبانی بسیار جالب است. تقریباً برای هر فرم صورت مناسب است. خوشبختانه یکی از فرم های صورت که مکمل آن است، صورت بلند است.

بنابراین، چه عینکی صورت شما را کوچک تر نشان می‌دهد؟

همانطور که می بینید، انواع مختلفی از مدل های فریم عینک وجود دارد که در صورت های کشیده بسیار عالی به نظر می رسد. به یاد داشته باشید که طرحی را انتخاب کنید که ظاهر خوبی داشته باشد اما به درستی برای شما مناسب باشد. سعی کنید و عینکی را انتخاب کنید که:

عینک سایز بزرگ

به درستی تناسب داشته باشید

صورتت را پهن کند

راحت باشد

بنابراین، اینها برخی از بهترین مدل های عینک برای مردان و زنان با صورت های کشیده بودند.

ممنون که از سایت بازار عینک ایران دیدن کردید ، ما آماده شنیدن نظرات شما هستیم، اگر برای خرید عینک آفتابی نیاز به مشاوره دارید می توانید با مشاورین ما از طریق تماس و پیام با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نمایید.

عینک مناسب صورت کشیده ، فرم عینک مناسب صورت کشیده ، عینک مناسب صورت کشیده مردانه ، عینک مناسب صورت کشیده زنانه ، عینک مناسب صورت کشیده و لاغر ، عینک آفتابی مناسب صورت کشیده ، چه عینکی مناسب صورت کشیده است ، چه عینکی مناسب صورت گرد است ، عینک افتابی مناسب صورت کشیده مردانه ، عینک مناسب صورتهای کشیده ، عینک مناسب برای صورت کشیده ، عینک دودی مناسب برای صورت کشیده ، عینک مناسب برای صورت های کشیده ، عینک به صورت کشیده ، چ عینکی ب صورت کشیده میاد ، برای صورت کشیده چه عینکی مناسبه ، عینک دودی مناسب صورت کشیده ، عینک افتابی مناسب صورت کشیده زنانه ، عینک طبی مناسب صورت کشیده زنانه ، عينك مناسب صورت كشيده ، عینک طبی مناسب صورت کشیده ، قاب عینک مناسب صورت کشیده ، عینک دودی مناسب صورت کشیده و لاغر ، فرم عینک مناسب صورت کشیده و لاغر ، مدل عینک مناسب صورت کشیده ، عینک آفتابی مناسب صورت لاغر و کشیده ، عینک آفتابی مناسب صورت های کشیده ، عینک مناسب صورت های کشیده ، به صورت کشیده چه عینکی میاد ، به صورت کشیده چه نوع عینکی میاد ، به صورت کشیده چه مدل عینکی میاد .

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها