1. تمامی فریم های آفتابی از24 ساعت پس از تاریخ ثبت سفارش امکان تعویض را دارند. توجه داشته باشید گزارش مشکلات فیزیکی فقط تا ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا امکان پذیر خواهدبود. بازگشت کالا باید با تمامی متعلقات از قبیل جعبه، دستمال باشد و در غیر اینصورت تعویض انجام نخواهد شد. مواردی همچون شکستگی و آسیبی که استفاده از فریم را سلب کند شامل گارانتی بازگشت و تعویض نخواهد شد.
2. امکان مرجوعی کالا وجود ندارد و مشتری باید قبل از خرید اقدام به تصمیم درست نماید
3. امکان تعویض و مرجوعی کالا در صورتی اشتباه مشتری در هنگام خرید به خاطر عدم دقت در جزئیات امکان پذیر نیست
4. امکان تعویض سفارش در گرگان 24 ساعت پس از تحویل محصول است.
5.امکان مرجوعی و تعویض کالا در صورت اشتباه فروشگاه وجود دارد.
6. عینک هایی که در جشنواره های فروش و تخفیفات خریداری میشوند امکان تعویض ندارند
7.عینک های طبی و بلوکات به دلیل حساسیت فریم تعویض ندارند،
8.درصورت تعویض هزینه پست مجدد با خود خریدار هست
9. تعویض کالا در 3 ماه پایانی سال ( دی ، بهمن و اسفند ) امکان پذیر نمی باشد.